DOOR GEBRUIK TE MAKEN VAN DEZE WEBSITE BEGRIJP JE EN GA JE AKKOORD MET HET ONDERSTAANDE:
Beauty-Review besteedt veel zorg en aandacht aan de betrouwbaarheid en actualiteit van haar website. Onjuistheden en/of onvolledigheden kunnen echter niet altijd voorkomen worden. Beauty-Review aanvaardt geen aansprakelijkheid voor (in)directe schade geleden als gevolg van onjuistheden en/of onvolledigheden, noch voor eventuele schade die wordt geleden als gevolg van het gebruik van de informatie (de gegevens, ideeën of adviezen) die door middel van Beauty-Review verkregen is. De informatie beschikbaar op Beauty-Review wordt regelmatig aangevuld en eventuele wijzigingen kunnen te allen tijde met onmiddellijke ingang en zonder enige kennisgeving worden aangebracht.
Beauty-Review reviewt cosmeticaproducten voornamelijk op basis van de ingrediëntenlijst (INCI-lijst). Van vrijwel elk product dat op de website van Beauty-Review wordt gereviewd of aanbevolen, staat de ingrediëntenlijst ook vermeld. De producent kan echter altijd de ingrediëntenlijst aanpassen. Kijk altijd op de verpakking voor de complete en meest recente ingrediëntenlijst. Op de pagina productreviews kunt u uitgebreid lezen hoe Beauty-Review producten reviewt.
De informatie beschikbaar gesteld op Beauty-Review is alleen voor informatieve doeleinden en is niet bedoeld ter vervanging van professionele medische adviezen, diagnoses of behandelingen. Indien je vragen of zorgen hebt over medische zaken of gezondheidskwesties, dien je contact op te nemen met een arts.
Beauty-Review houdt zich aan de Code Social Media Marketing die in 2012 is opgesteld door Dutch Dialogue Marketing Association (DDMA), de branchevereniging voor dialoogmarketing. Deze code maakt een begin met het reguleren van reclame- en marketingactiviteiten via social media, door het bevorderen van transparantie in social marketing. Voorgaande houdt in, dat indien een artikel of review gesponsord wordt, hetzij door middel van een financiële vergoeding, gratis product toezending en/of het aanbod van producten voor een winactie, de relatie tussen de sponsor en Beauty-Review altijd expliciet in het artikel openbaar gemaakt zal worden aan de lezer(s), door de sponsoring onderaan het artikel (en in de meeste gevallen ook in het artikel zelf) te vermelden.
Deel dit via: